Ramsløgsmør

09.13

Ramsløgene dækker skovbundene rundt omkring i landet og der er virkelig mange af dem! Som barn synes jeg de lugtede frygtelig - men efter jeg er begyndt at bruge dem i madlavningen, har jeg bestemt fundet kærligheden til den.

Hvis i alligevel skal et smut i skoven, kan jeg klart anbefale at nuppe lidt blade med hjem og prøve denne lækre smør og servere den til et lunt friskbagt brød. Ummm...der findes ikke noget bedre end friskbagt brød med massere af smør.



Ramsløgsmør
125 gram blødt smør
5 spsk hakket rasmløg
Skal fra 1/2 øko citron
Flagesalt

Bland alle ingredienserne og stil smøret på køl til det skal bruges. Det er også frostvenligt, hvis man vil gemme lidt til en god grillstegt bøf en dag.




You Might Also Like

2 kommentarer

  1. hvorfor pokker kan man ikke bladre til næste blog fra din side, det er mega ØV.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa. Tænker du på det med at bladre mellem forkskellige blogs eller mellem forskellige indlæg? VVi er pt. under ombygning (mest bloggen og ikke lige så meget mig) - så der er lidt ting der stadigvæk driller. Fedt du siger det!!!

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz